środa, 4 stycznia 2017

Pretty Things

     Witajcie! Ostatnimi czasy większość publikowanych przeze mnie treści dotyczyła głównie moich przemyśleń. Aby oderwać się od monotonii dziś mam dla Was wpis z serii Beauty.
Zatem nie przedłużając, pragnę przedstawić Wam kilka przedmiotów, które w ostatnim czasie bardzo przypadły mi do gustu i dosłownie ubarwiły szarą codzienność. 

      Pierwszą rzeczą jest pomadka Marc Jacobs Le Marc. Wspominałam kiedyś, że uwielbiam ładne opakowania, więc i w tym przypadku wygląd skłonił mnie do zakupu. Kosmetyk  prezentuje się bardzo elegancko, dzięki magnetycznemu zamknięciu wydaje się być solidny. Jeśli chodzi o sam produkt wewnątrz opakowania, co właściwie jest najważniejsze, wybrałam odcień Infamous, ponieważ poszukiwałam pomadki w dość neutralnym, dziennym kolorze. Szminka jest kremowa, o delikatnej konsystencji, świetnie rozprowadza się na ustach i dobrze się nią pracuje. Myślę, że jest to rzecz która nie znudzi mi się szybko ze względu na swoją uniwersalność.


     Drugą rzeczą na liście moich przyjemności jest kosmetyk do pielęgnacji - Crystal Peeling Gel od Skin79. Na wstępie muszę zaznaczyć, że nie wyobrażam sobie tygodnia bez zastosowania tego produktu. Jest to delikatny, oczyszczający żel, nie zawierający żadnych drobinek. Przy regularnym stosowaniu kosmetyku mogę powiedzieć, że pozostawia on świeżą, gładką skórę, nie wywołuje on u mnie podrażnień i dobrze przygotowuje cerę do dalszej pielęgnacji. Efekt oczyszczenia jest jak najbardziej odczuwalny, bardzo odpowiada mi zapach żelu, jak dla mnie jest on przyjemny i nienachalny. Nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o ładnym, minimalistycznym opakowaniu. Jego pojemność to 100ml.


     Ostatnią rzeczą, o której chcę dziś napisać jest książka, którą uwielbiam czytać, przeglądać, podziwiać. Jest to przedmiot, który "pokochałam" od pierwszego wejrzenia. Wszyscy znamy opowieść o Alicji w Krainie czarów napisaną przez Lewis'a Carroll'a, również jestem fanką tej historii. Od jakiegoś czasu moim pragnieniem było posiadać na swojej półce oryginalną wersję w języku angielskim. Zażyczyłam sobie ów wydanie na święta, lecz otrzymałam coś czego nigdy bym się nie spodziewała. Książka, o której dziś wspominam oprawiona w płótno i wypełniona wspaniałymi pracami japońskiej artystki Yayoi Kusamy to coś jednym słowem pięknego. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepszy świąteczny prezent i nie przebije go nawet pomadka z Mac'a.

50 komentarzy:

  1. MArc Jacobs ma piekne opakowania swoich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Marca, kosmetyki i gadżety np. mam pokrowiec na laptopa, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pomadka ma śliczne opakowanie, bardzo eleganckie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadkę bym chetnie CI skradła hihiih :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że te kosmetyki ci odpowiadaja :D Też mam takie, bez ktorych nie mogę się obejść ;)
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka zaczarowała mnie swoim wyglądem. Suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te kosmetyki. Mam nadzieję, że kiedyś się dorobię jakiegoś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pomadka ma naprawdę piękne opakowanie - klasyczne, proste, ale eleganckie :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne rzeczy. Pozdrawiam i obserwuję, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żel bardzo mnie zaciekawił, przydał by się w mojej pielęgnacji.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie peeling, to chyba jest coś czego mi brakuje :D Gdzie go można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do produktu po najechaniu na jego nazwę :)

      Usuń
  13. Ksiązka wygląda naprawdę obłędnie, wspaniały prezent :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Marc Jacobs faktycznie ma ładny wygląd kosmetyków. Książka wygląda pięknie! Super, że udało Ci się dostać tak trafiony prezent! ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super recenzja i świetne rzeczy :)!
    Pozdrawiam
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka jest przepiękna, a w żel chyba muszę się zaopatrzyć!
    Super rzeczy :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadka jest świetna a peeling tez mi się bardzo spodobał jak go znajdę to na pewno kupię
    Pozdrawiam, lu

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zaciekawił mnie kosmetyk - skin79 :))

    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Aleee mi się marzy taka pomadka, jej! Zazdroszczę :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kosmetyki :)
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy wpis ;) mi marzy się ta szminka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przetestowałabym kosmetyki z Marc Jacobs. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam pisać, że zazdroszczę Ci szminki, ale doszłam do końca notki i faktycznie powaliło mnie z nóg! Zdecydowanie książka Yayoi Kusamy jest czymś, czego każdy tutaj powinien Ci zazdrościć! Może w kolejnym poście coś więcej napiszesz o tym prezencie i dodasz sporo zdjęć? Myślę, że wiele osób, które interesują się sztuką byłoby wdzięcznych ;)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)
    PS. Martwi mnie Twoja depresja o której napisałaś u mnie na blogu. Jeśli jest ciężko pisz, może jakoś pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomadka według mnie ma bardzo ekskluzywne opakowanie , świetnie się prezentuję. Ta książka bardzo fajnie wygląda jak byłaby napisana paręset lat temu .

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam kompletnie marki kosmetyków, ale urzekł mnie wygląd opakowań.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  26. ksiązka pieknie wydana, ozdoba sama w sobie, pewnie czyta sie z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny wygląd opakowania :) Nie znam marki ale chętnie bym go kupiła ze względu na wygląd ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Marc Jacobs to już ta półka jedna z wyższych, o ile nie najwyższa. Uwielbiam produkty Marca, a szczególnie te pomadki, ponieważ ich kremowa konsystencja, komfort na ustach są całkowicie adekwatne do ceny, a sam produkt starcza na bardzo długi okres czasu. Bardzo dużo słyszałam o koreańskim Skin79 i nie wiedziałam, czy jest to dobry wybór. Pech nawiedza mój portfel, ale potrzebuję dokładnie takiego kremu i już teraz wiem, że będzie on mój ! :)
    Świetny post, niezwykle mi pomógł.
    Obserwuję i będę na pewno zaglądać często, ponieważ już teraz stwierdzam, że uwielbiam Twojego bloga i to, co na nim publikujesz :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam markę Marc Jacobs. <3 Zarówno perfumy, jak i kosmetyki. Ostatnio również pisałam o nich na swoim blogu. Zapraszam serdecznie: http://ladystassie.blogspot.com/2016/12/marc-jacobs-beauty.html
    Pozdrawiam, i będę częściej wpadać, bo widzę, że mamy podobny gust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Opakowanie tej pomadki sprawia, że wygląda wręcz pancernie :D Pewnie gdybym dostała ją w ręce, chwilę zastanawiałabym się, jak to rozbroić.
    A książka wygląda przepięknie, w ogóle estetyczne bardzo te twoje prezenty. Ja książki zawsze czytam w oryginale, czyli zwykle w ojczystym języku - moimi ulubionymi autorami są Polacy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie rzeczy mi się podobają, ale najbardziej chyba pomadka ;) Szkoda, że nie pokazałaś w środku jaki ma kolor :D Książka też super, warto czytać w językach obcych aby sobie je doskonalić.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym mieć pomadkę Marca Jacobsa.. ale cena mówi sam za siebie :) Nie jestem fanką książek, ale cudna okładka. Niby nie ocenia się książki po okładce.. ale niestety jak widzę brzydką okładkę to od razu odechciewa mi się ją kupić :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. masz racje pomadka jest swietna :) sama ja uwielbiam i wszystkim polecam :)
    btw zapraszam do mnie na wakacje w srodku zimy...wybierz sie ze mna w podroz do Tajlandii <3
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszyscy chwalą pomadkę, która rzeczywiście jest świetna, ale wydanie tej książki jest po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. po pierwsze, chciałabym ci powiedzieć, że ten gif pandy który masz na blogu jest przesłodziutki! chyba z 10 min się na nią gapiłam i się nad nią zachwycałam, haha :D ja z pomadek preferuje mocniejsze kolory, ale fajnie, że ci przypadła do gustu ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się twój nowy post :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek
    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne rzeczy, pomadka wygląda bardzo elegancko :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Szmineczka piękna -też mnie kusi. Do tego zdjęcie piękne :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)
    pasjekaroliny.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie miałam produktu z Maca, ale prezentuje się przepięknie <3
    Jestem maniaczką książek, więc chciałabym też ją mieć <3 śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Na tą szminkę od Marca poluję od dłuższego czasu szczególnie podoba mi się opakowanie i te kliknięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Alicja <3 och! Ta książka musi być przepiękna!

    Pozdrowienia,
    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mam nadzieję, że Ty też wpadniesz do mnie i powiesz czy Ci się podobało, łap link do mnie:
    naprawa komputerów warszawa ursynów

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę.
Jeśli podoba Ci się wpis zaobserwuj <3