środa, 19 lipca 2017

Kolekcja wspomnień

     Kolekcjonowanie wspomnień to bardzo ważny element naszego życia. Kto z nas nie prowadził nigdy pamiętnika, nie zapełniał albumów zdjęciami i nie zbierał drobiazgów kojarzących się z minionymi zdarzeniami, miejscami, czy osobami? Pamiętam, że gdy byłam młodsza uwielbiałam zapełniać zeszyty biletami z wycieczek, pocztówkami i pozornie bezużytecznymi przedmiotami takimi jak muszelki lub kamyki. Zawzięcie przyklejałam je do kolejnych kartek, notowałam przebyte atrakcje i z ogromną przyjemnością wracałam do nich po latach.



     Odkąd wróciłam z Japonii zastanawiałam się w jaki sposób powinnam zachować fotografie, które ze sobą przywiozłam. Zależało mi na tym, by skupić je w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Pliki na ekranie komputera wydają się być rozsądnym i wygodnym rozwiązaniem, aczkolwiek uważam, że cyfrowa wersja nie jest w stanie odzwierciedlić uczuć i emocji towarzyszących mi podczas podróży. Chciałam, by to co stworzyłam stało się namacalnym przedmiotem, który będę mogła mieć zawsze w zasięgu  ręki, dlatego właśnie zdecydowałam się na fotoksiążkę. 

    Dzięki Saal-Digital miałam okazję stworzyć swoją własną, niepowtarzalną mapę wspomnień pełną wybranych przeze mnie fotografii uwieczniających podróż. Prosta w obsłudze aplikacja, pobrana ze strony Saal-Digital, pozwala na dokładne skomponowanie fotoksiążki nawet osobom, które nigdy wcześniej nie miały do czynienia z tego typu programami.


     Spośród mnóstwa materiałów i opcji wybrałam wspaniale prezentującą się, matową, watowaną okładkę oraz błyszczący papier fotograficzny wewnątrz książki. Jestem zachwycona cudowną jakością zdjęć i starannością, z jaką produkt został stworzony. Fotoksiążka w stu procentach spełniła moje oczekiwania również pod względem dokładności odzwierciedlenia projektu. Czas realizacji zamówienia okazał się być dość szybki (zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że książka wysyłana jest z Niemiec). Jeśli chodzi o koszty, za moją fotoksiążkę musiałabym zapłacić 180zł (z wliczoną przesyłką kurierską). Nawiązując do powyższego opisu uważam, że jest to rozsądna cena. 


   Myślę, że z czystym sumieniem mogę polecić Wam Saal-Digital jeśli szukacie pomysłu na oryginalny prezent, chcecie stworzyć profesjonalne portfolio lub marzycie o pamiątce, która przetrwa lata. Warto dodać, że producent ma w swojej ofercie także fotozeszyty, kalendarze, plakaty i wiele innych przedmiotów będących świetnym sposobem na spersonalizowany upominek.

 
 A Wy w jaki sposób przechowujecie swoje wspomnienia? Prowadziliście, a może prowadzicie nadal pamiętniki, albumy, dzienniki? 

Na koniec mam dla Was kupon rabatowy o wartości 75zł. Szczegóły znajdziecie tutaj:  

28 komentarzy:

  1. O ile nie jestem jakąś wielką fanką fotoksiążek to ta bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie fotoksiążka to jeden z najlepszych prezentów. Bardzo zazdroszczę Ci wyjazdu do Japonii i tych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiątki w każdej postaci są najlepszym zbiorem wspomnień. Przepiękne zdjęcia. Bardzo podoba mi się wpis.
    Pozdrawiam cieplutko!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Ciekawe, nie słyszałem wcześniej o tej apce :) ja mam album ze zdjęciami ale aparat nie zawsze jest pod ręką dlatego muszę się niestety często zdawać na mimo iż nie najlepszą i zwaną także ,,bokserską", moją pamięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna pamiątka i album, ja zdjęcia z podróży mam jedynie na komputerze i w telefonie, rzadko drukuje żeby mieć je w wersji "papierowej"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Można wrócić i powspominać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta książka to coś wspaniałego! Świetny sposób na zachowanie wspomnień! Ps. zrobiłaś piękne zdjecia;)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...świetny pomysł - chyba podłapię, bo mam wiele zdjęc :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten pomysł! ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaa ale super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspomnienia są nieodłączną częścią naszego życia! Fotoksiążka jest najlepsza, żeby wspomnienia były wieczne :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow naprawdę mega to wygląda. Sama bardzo lubię mieć zdjęcia wydrukowane żeby móc fizycznie trzymać je w ręce. Zastanawiałam się kiedyś nad fotoksiążką bo muszę przyznać ekstra to wygląda. Może się w końcu skuszę. Mam sporo zdjęć do "wywołania".
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł, taki bombowy. Zdjęcie wydrukowane są o wiele lepsze niż na innych urządzeniach. Sama w pokoju mam dużo zdjęć. Lubię na nie patrzeć, aż mi się wszystko przypomina. W moim domu chciałabym, żeby dużo zdjęć było powieszone albo stały w ramce.
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł z taką książką :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie dzisiaj przyszła zamówiona przeze mnie fotoksiążka, z tymże u mnie inna tematyka ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł ;)
    https://cakemonika.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/cakemonika/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna rzecz na zachowanie wspomnień :) Super!
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachowanie wspomnien w takiej postaci to super rozwiązanie, firme znam i lubie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie rzeczy! Świetna pamiątka. :) Sama z chęcią uwieczniłabym zdjęcia z jakiejś podróży czy wydarzenia w takiej fotoksiążce.
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna pamiątka :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od dziecka zbieram magnesy, mimo że co jakiś czas je tracę przez nieuwagę innych osób, to jednak wspomnienia zostają :)

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, ja w wakacje piszę pamiętniki :P.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tym postem skusiłaś mnie na wykonanie własnych książek z każdego z państw, które miałam okazję zwiedzić. Zdjęcia w folderach na komputerze to jednak nie to samo :/

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę w końcu porobić takie albumy z naszych wojaży. Ale jak wybrać ta kilkanaście, czy nawet kilkadziesiąt zdjęć z terabajtów danych?

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dłuższego czasu zabieram sie za stworzenie takiej fotoksiążka, bo do tej pory korzystałam ze zwykłych albumów bądź komputera, a wiadomo, taka fotoksiążka jest bardziej efektowna :)

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega podoba mi się ta okładka;) Wygląda bosko!
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę.
Jeśli podoba Ci się wpis zaobserwuj <3